Shop Mobile More Submit  Join Login
Happy Halloween by iloveop Happy Halloween by iloveop
Hey guys! Long time no see :D Hope you all have good days!
Add a Comment:
 
:iconshaneysqueeboy:
ShaneySqueeBoy Featured By Owner Feb 19, 2016  Hobbyist Digital Artist
Megatron would definitely be more of a General Zod type... X3
Reply
:iconwhynot233:
WhyNot233 Featured By Owner Dec 9, 2015  Student Digital Artist
her her her...
Reply
:iconmenslady125:
menslady125 Featured By Owner Mar 25, 2015  Hobbyist Filmographer
YES! Optimus is wonderful as Captain America!
Reply
:iconlokameka:
lokameka Featured By Owner Mar 23, 2015
Fly my superheros!!!!
Reply
:iconlillysillylol:
Lillysillylol Featured By Owner Aug 5, 2014  Student General Artist
.... :3 .....
Reply
:icondaboom63:
daboom63 Featured By Owner Jul 30, 2014
DC rules
Reply
:iconjazzytron:
jazzytron Featured By Owner Jul 17, 2014  Professional General Artist
yes!!! I love cap!!
Reply
:iconjanikajasmin:
Janikajasmin Featured By Owner Jun 1, 2014
awesome :3
Reply
:iconmadlierocks-aria:
MadlieRocks-Aria Featured By Owner Dec 30, 2013  Hobbyist Traditional Artist
LMFAO!

Reply
:iconawsomergirl:
AwsomerGirl Featured By Owner Jul 3, 2013
Awesome *blushing right k ow*
Reply
:iconbaronessofblades:
baronessofblades Featured By Owner May 24, 2013  Hobbyist General Artist
Long time no see!Missed you and loving the crossover ;-)
Reply
:iconsomebody14:
Somebody14 Featured By Owner Apr 15, 2013  Student Digital Artist
i wonder who painted megatrons costume *chuckles* its not sari,great job on the drawing...and stuff...:meow:
Reply
:iconhotshotgirl:
hotshotgirl Featured By Owner Jan 6, 2013
lol i like this alot XD
Reply
:iconladydukemonx:
LadyDukemonX Featured By Owner Nov 13, 2012
Hahahahahahahaha...!!!!! LOL
Puny Sari xD

I didn`t see that coming! Megatron as Superman? :giggle:
Who is going to save Captain Optimus now? Ultra Thor? xP (ok, bad joke)

Really funny ;) I wish I had commented before but I was busy at work and then I felt sick xP (my bussines)

So glad to see a new art of you friend! :D
Reply
:iconpdj004:
PDJ004 Featured By Owner Nov 5, 2012  Student Traditional Artist
Holy Primus this is hilarious!!! :rofl: Keep up the excellent work
Reply
:iconana1238:
ana1238 Featured By Owner Oct 31, 2012  Hobbyist Photographer
That I love that one so much and it is cute?! =)
Reply
:iconsalvageprime8686:
SALVAGEPRIME8686 Featured By Owner Oct 30, 2012  Hobbyist Traditional Artist
Hahahaha! XD That was very funny! Awesome, my friend! It's been a while that I see you rolling here. How are you been? ^w^
Reply
:icontfxmass:
tfxmass Featured By Owner Oct 29, 2012
LOL M's got u OP! XD :) ;)
Reply
:icontransformers777:
Transformers777 Featured By Owner Oct 28, 2012
Megatron in Superman panties............. *begins laughing like Blitzwing on a sugar high* That's just too funny!
Reply
:iconiloveop:
iloveop Featured By Owner Oct 29, 2012
Thank you!Super Megatron yeah! :XD:
Reply
:iconcrazygoat20:
crazygoat20 Featured By Owner Oct 28, 2012  Hobbyist Digital Artist
poor prime hehehe~~:heart::giggle:
Reply
:iconiloveop:
iloveop Featured By Owner Oct 29, 2012
Yeah indeed. :XD:
Reply
:iconcrazygoat20:
crazygoat20 Featured By Owner Oct 29, 2012  Hobbyist Digital Artist
;p
Reply
:iconarceeenergon:
arceeenergon Featured By Owner Oct 28, 2012  Student Digital Artist
eehheheheehhe lol
Reply
:iconiloveop:
iloveop Featured By Owner Oct 29, 2012
:D
Reply
:iconkiraruiz:
kiraruiz Featured By Owner Oct 28, 2012
Marvel vs DC!
Reply
:iconiloveop:
iloveop Featured By Owner Oct 29, 2012
Yeah! :XD:
Reply
:iconpurrv:
PurrV Featured By Owner Oct 28, 2012  Hobbyist Digital Artist
OMG Long time no see indeed >//////< LOVE THIS!
Reply
:iconiloveop:
iloveop Featured By Owner Oct 29, 2012
:hug: Thank you!
Reply
:iconmika-19:
Mika-19 Featured By Owner Oct 28, 2012
XD COOL
Reply
:iconiloveop:
iloveop Featured By Owner Oct 29, 2012
:D
Reply
:iconmika-19:
Mika-19 Featured By Owner Oct 29, 2012
And I especially liked the super Megatro Maine)
Reply
:iconshozurei:
shozurei Featured By Owner Oct 28, 2012  Hobbyist Writer
lol This is so funny and cute!
Reply
:iconiloveop:
iloveop Featured By Owner Oct 29, 2012
Thank you :)
Reply
:iconshozurei:
shozurei Featured By Owner Oct 29, 2012  Hobbyist Writer
Welcome.
Reply
:iconmurr-miay:
murr-miay Featured By Owner Oct 28, 2012
AWERSOME! :heart: Megatron is superman - it's lol and I LOVE it :XD:
Reply
:iconiloveop:
iloveop Featured By Owner Oct 29, 2012
Thank you :hug: SuperM-Megatron YEAH!!! :XD:
Reply
:icontigersolder002:
Tigersolder002 Featured By Owner Oct 28, 2012  Hobbyist Artist
Captain America and Superman XD
Really funny drawing once again from you. X3
Reply
:iconiloveop:
iloveop Featured By Owner Oct 29, 2012
Thank you! Glad you like it.
Reply
:icontigersolder002:
Tigersolder002 Featured By Owner Oct 29, 2012  Hobbyist Artist
You're very welcome =)
Reply
:iconxobit:
Xobit Featured By Owner Oct 28, 2012  Hobbyist Writer
:giggle:

this is awesome :XD: Megatron is out collecting on his Halloween treat ;)
Reply
:iconiloveop:
iloveop Featured By Owner Oct 29, 2012
Thank you!
Yeah you got the point,kidnap is not what Halloween meaning for. :XD:
Reply
:iconxobit:
Xobit Featured By Owner Oct 29, 2012  Hobbyist Writer
:giggle:

"trick or treat, my dear little Autobot?"

"I have a name, Megatron!"

"I'm not the one who will be screaming soon... little Captain," laughs.
Reply
:iconiloveop:
iloveop Featured By Owner Oct 29, 2012
You make me laughing so loud :XD:
Reply
:iconxobit:
Xobit Featured By Owner Oct 29, 2012  Hobbyist Writer
;) mission accomplished :XD:
Reply
:iconshadowaya4ever:
shadowaya4ever Featured By Owner Oct 28, 2012  Student Artist
:rofl: OMG! I love it!
Reply
:iconiloveop:
iloveop Featured By Owner Oct 29, 2012
Thank you! :D
Reply
:iconshadowaya4ever:
shadowaya4ever Featured By Owner Oct 29, 2012  Student Artist
Ur welcome :D
Reply
:iconorionpax221:
OrionPax221 Featured By Owner Oct 28, 2012  Hobbyist General Artist
Is Prowl Batman? Because that would be very believable... Optimus looks giddy at the thought of being a superhero x3 Go Megatron! Steal his little panties! xD
Reply
:iconiloveop:
iloveop Featured By Owner Oct 29, 2012
So Jazz is Robin? That would be cute. :XD:
Reply
Add a Comment:
 
×




Details

Submitted on
October 28, 2012
Image Size
189 KB
Resolution
960×640
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
5,419
Favourites
175 (who?)
Comments
61
Downloads
12
×